مرکز کاشت مو در شیراز - کلینیک آریان

کاشت مو شیراز  | بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز از نظر مردم | کلینیک آریان

کاشت مو شیراز در سالهای اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته است، کاشت مو ( Hair transplant ) در کلینیک آریان به روش Sut، Fut ،Fue ،Bht، Fit با قیمت های مناسب ارائه میشود. مرکز کاشت موی آریان به عنوان بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز از نظر مردم، قیمت و هزینه مناسب و رضایت هر چه بیشتر و جلب نظر مردم شیراز را رکن اصلی خدمات کلینیک میداند .در ادامه به معرفی کلینیک آریان ،نحوه مشاوره و تعیین حدود هزینه کاشت مو ، انواع روشهای کاشت مو و بررسی مزایا و معایب تکنیک های کاشت و .. میپردازیم. با ما همراه باشید.


 


 کاشت مو شیراز

در این صفحه مطالبی پیرامون کاشت مو شیراز که توسط کلینیک کاشت مو آریان در شهر زیبای شیراز واقع در استان فارس انجام میشود برای شما بیان میکنیم.

سعی شده قیمت کاشت مو با در نظر گرفتن شرایط همواره مناسب تعیین شود.

انواع روش کاشت مو

در کلینیک کاشت مو آریان خدمات کاشت مو، ابرو و ریش متنوعی با روش های مختلف برای شما بسته به نیاز انجام میشود.
علت تنوع در روش های مختلف را میتوان عواملی چون بانک مو ، پوست و ... در نظر گرفت.

ادامه مقاله به معرفی روش های مختلف در کلینیک کاشت مو آریان به همراه قیمت و هزینه کاشت مو در شیراز میپردازیم.

  • کاشت مو به روش Sut
  • کاشت مو به روش Fut
  • کاشت مو به روش Fue

کاشت مو در شیراز به روش Sut

کاشت مو در شیراز به روش Sut  از روش های نوین و جدید پیوند طبیعی مو است که در سال های اخیر بسیار مورد استقبال مردم شیراز و سایر نقاط جهان قرار گرفته است.

در  روش اس یو تی  دیگر خبری از بیهوشی، تیغ جراحی، برش و جای اسکار نیست و بر خلاف روش های قدیمی همچون fit و fut که دستی انجام میشدند؛ انجام کاشت مو به روش sut  توسط  بهترین دکتر کاشت مو در شیراز انجام میشود.

این موضوع باعث بالا رفتن دقت و ظرافت هنگام برداشت فولیکول مو شده است که احتمال از بین رفتن فولیکول مو را به صفر رسانده است.

تصاویر زیر :
کاشت مو 

کاشت مو در شیراز کلینیک آریان

کاشت مو در شیراز کلینیک آریان

 

 

این مطلب توسط بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز آریان کلینیک تهیه شده است.

 

👈 همین الان رایگان و آنلاین مشاوره شو 👉 

 

برداشت مو در کاشت مو به روش sut چند برابر شده است به طوری که میتوان گفت محدودیتی برای برداشت فولیکول مو وجود ندارد. خط رویش طبیعی،، تراکم بالای مو جلسات کمتر و کوتاه در روش کاشت مو sut  در کلینیک آریان از مزیت های بسیار مهم این روش محسوب میشود


قیمت کاشت مو در شیراز به روش sut 

با توجه به اینکه در کلینیک آریان قیمت کاشت مو در شیراز به روش sut با در نظر گرفتن شرایط هر شخص در شیراز متغیر است لطفا برای اطلاع از قیمت و مشاوره با پزشک کاشت مو از زاویه های مختلف سر خود عکس گرفته و به این شماره واتساپ 09353030801 ارسال نمایید


در ویدیو زیر نمونه ای از فیلم کاشت مو در شیراز را مشاهده میکنید. ↓


کاشت مو به روش Fut در شیراز

روش کاشت مو FUT در شیراز جزء اولین تکنیک های پیوند موی طبیعی در دنیا شناخته می شود. با اینکه روش fut روشی کلاسیک محسوب می شود ولی هنوز این روش در سرار دنیا به علت بازدهی بالا و مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر روش ها طرفداران بسیاری دارد.

تصاویر زیر :
کاشت مو 

کاشت مو در شیراز کلینیک آریان

کاشت مو در شیراز کلینیک آریان

کاشت مو در شیراز

کاشت مو

 برداشت فولیکول مو در روش fut به صورت نواری از بانک مو که در این روش پشت سر متقاضی است، برداشته میشود ضخامت این نوار برداشته شده حدود 1 تا 2 سانت است و طول آن به 20 تا 25 سانتیمتر نیز میرسد. این نوار با برش های کوچک تبدیل به گرافت هایی برای پیوند مو میشوند که در مناطق مورد نیاز پیوند زده میشود.

 

 

 

مراحل کاشت مو FUT

روش کاشت مو fut در شیراز که توسط دکتر متخصص کاشت مو در کلینیک آریان انجام می شود موجب امکان کمترین صدمه به فولیکول مو میشود و بهترین نتیجه را از این روش کاشت مو دریافت خواهید

امکان پیوند تعداد بسیاری فولیکول مو در یک جلسه و ایجاد تراکم بسیار زیاد و پایداری پیوند برای کسانی که طاسی بالایی دارد از ویژگی های مثبت و مهم روش کاشت مو fut در کلینیک کاشت مو آریان است

خط اسکار در روش کاشت مو fut


قیمت کاشت مو در شیراز به روش fut

قیمت کاشت مو به روش fut به نسبت سایر روش های پیوند طبیعی هزینه کمتری دارد، به عنوان کاشت مو در شیراز شناخته میشود .با این حال با توجه به عواملی همچون الگوی ریزش، تعداد مورد نیاز گرافت برای پیوند و مواردی ازین دست میتواند در هزینه کاشت مو fut در کلینیک آریان تاثیر بگذارد.

در ویدیو زیر نحوه انجام کاشت مو را مشاهده میکنید. 

بدین منظور برای انجام مشاوره و اطلاع دقیق تر از قیمت کاشت مو عکس زاویای مختلف از سر خود را برای ما واتساپ کنید.


کاشت مو به روش FUE در شیراز

کاشت مو به روش Super FUE یا fue در شیراز از روش های جدید کاشت مو طبیعی است که شباهت هایی با روش کاشت fut دارد که برخی این روش را تکامل یافته fut میدانند با این تفاوت که برداشت کاشت مو در روش کاشت مو fue به نحوی است باعث ایجاد خط اسکار در پشت سر نمی شود.

در کلینیک کاشت مو آریان برای برداشت فولیکول مو در روش fue از پانچ ‌که یا دستی است و یا موتوری به صورت تکی یا واحد فولیکول مو را استخراج می کنند. این روش بسیار مناسب کسانی است که علاقه به موهای خیلی کوتاه دارند و همچنین کسانی که بعد از عمل باید سریع به حرفه خود برگردند. معمولا این روش به کسانی پیشنهاد می شود که تراکم موهاشان برای اهدا از بانک مو کم است و یا اینکه کشسانی پوست کمی در پشت سر خود دارند همچنین کسانی که پوست جمجمه نازکی نیز دارند.

مراحل کاشت مو fue


بهترین دکتر کاشت مو در شیراز

به علت متغیر بودن قیمت کاشت مو در شیراز با توجه به شرایط فردی هر شخص برای اطلاع دقیق از مراحل و نحوه اجرای عمل کاشت مو به روش FUE در کلینیک آریان و دریافت مشاوره از بهترین دکتر کاشت مو در شیراز عکس زوایای مختلف سر خود را به واتساپ شماره زیر ارسال کنید:

متقاضی محترم کاشت مو

  • به منظور دریافت مشاوره ی دقیق لازم است عکس های خود را از زاویه های مناسب تهیه و ارسال فرمایید .
  • عکس های ارسالی شما فقط توسط پزشک متخصص بررسی و نتیجه ی ان برای شما ارسال خواهد گردبد 
  • به دلیل اینکه برای بسیاری از متقاضیان امکان مشاوره ی حضوری وجود ندارد از عکس ها به عنوان جایگزین معاینه استفاده میشود اگرچه هیچگاه اطلاعات دریافت شده از عکس با معاینه ی حضوری قابل مقایسه نیست 
  • چنانچه پس از ارسال پاسخ هنوز سوالی برایتان باقی ماند میتوانید تماس بگیرید.
  • در صورت تمایل به دریافت خدمات میتوانید اسم و شماره تماس را ارسال فرمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

برای مشاوره میتوانید به واتس اپ ما پیام دهید

 0935 30 30 801

0917 254 28 84

زوایای کاشت مو

شماره تماس : 07136491604- 07136491605

آدرس : شیراز - ستارخان نبش -کوچه 9 - ساختمان آریان

جهت ارتباط از طریق روبیکا میتوانید با این شماره اقدام فرمایید

0917 254 28 84


کاشت ابرو در شیراز

اگر جزء آن کسانی هستید که به دنبال راه حلی برای داشتن دوباره ابروهای طبیعی، پرپشت و کشیده همچون گذشته هستید راه حل دائمی آن کاشت ابرو در شیراز توسط بهترین دکتر های متخصص کلینیک آریان است. ت

کنیک ها و روش های کاشت ابرو در شیراز همانند پیوند مو طبیعی است البته باید توجه داشت که به علت حساس تر بودن شرایط کاشت ابرو بسیار نیاز به دقت و مهارت بالا است و مراجعه به کلینیکی که به صورت تخصصی این عمل را انجام می دهد بسیار در نتیجه کاشت ابرو مهم است.

کاشت ابرو شیراز در کلینیک آریان توسط یک تیم متخصص و مجرب پزشکی انجام می شود که میتوانید از بازدهی بالای کاشت ابرو در شیراز بهره مند شوید.

کاشت ابرو در شیراز


کاشت ریش در شیراز

جدای ازین که داشتن محاسن پرپشت آقایان یا همان ریش و سبیل در فرهنگ ما جزء زیبایی های مردان محسوب میشود حتی در زمان هایی همانند این چند سال اخیر ریش سبیل پرپشت و بلند از مد های جهانی محسوب میشود، همچنین بعضی از استایل های صورت آقایان با ریش و سبیل جذاب تر و زیبا است و در زاویه دهی به صورت مردان نقش مهمی دارد. اما ریزش و کم پشتی ریش و سبیل در بعضی مردان  به دلایل مختلفی همچون مسائل ژنتیکی، جراحات و .. باعث محروم ماندن ازین زیبایی هستند

بدین رو یکی از خدماتی که در مراکز کاشت مو شیراز ارائه میشود کاشت ریش و سبیل است؛ در کلینیک کاشت مو آریان نیز کاشت ریش و سبیل در شیراز زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه برای آقایان انجام میشود.

کاشت ریش در شیراز


بهترین کاشت مو شیراز

اولین و مهمترین مرحله برای یک کاشت موی صحیح و اصولی در بهترین کاشت مو شیراز مشاوره صحیح است.مشاوره کلید موفقیت و فرصتی برای پزشک و بیمار است که در مورد نتایج کاشت مو و انتظارات منطقی صحبت شود تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود.

در یک جلسه مشاوره علمی ابتدا باید دلیل ریزش مو بررسی شود . چنانچه احتمال دارد که ریزش مو جنبه ارثی نداشته باشد و دلایل دیگری مانند اختلالات هورمونی ،کم خونی،بیماری های پوستی و ... عامل ریزش مو باشند، باید آزمایشات لازم به جهت تشخیص علت آنها داده شود و اگر تشخیص داده شد که درمان از طریق پیوند مو باید انجام گیرد باید با توجه به کیفیت بانک مو و تناسب آن با ناحیه طاسی نتیجه احتمالی عمل برای بیمار توضیح داده شود . چنانچه بیمار انتظارات غیر منطقی از عمل پیوند داشته باشد باید او را کاملا آگاه کرد و در غیر اینصورت ممکن است از نتیجه عمل راضی نگردد .

مزایای کاشت مو

محدوده انجام کاشت مو برای بیمار مشخص گردد چنانچه در ناحیه برداشت و کاشت موها بیماری اگزما یا آکنه وجود دارد لازم است قبل از انجام کاشت بیمار کاملا درمان شود، عدم توجه به بیماری های پوستی نتیجه کاشت را بسیار ضعیف و بعضا موجب ایجاد عفونت می شود.                 

موها به طور طبیعی بصورت تکی از پوست سر خارج نمی شوند بلکه به شکل واحد های فولیکولی هستند که ممکن است مجموع یک تا چهار فولیکول مو به همراه عروق خونی اطراف، اعصاب، غدد چربی و... باشند که این مجموعه را گرافت می گوییم.

هرچه تراکم موها بیشتر باشد به این معنی است که در یک گرافت مقدار بیشتری فولیکول مو کنار هم قرار گرفته اند ، در یک فرد عادی معمولا بیشتر از 10 تا حداکثر 16 هزار تار مو قابل برداشت و کاشت نمی باشد. و ادعای کاشت بیشتر از این تعداد حتی در افرادی که بانک موی بسیار خوبی داشته باشند غیر واقعی است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه کاشت مو در شیراز و مشاوره با ما در تماس باشید

 


مزایای کاشت مو در کلینیک آریان - شیراز

از مزایای مهم کاشت مو در کلینیک آریان این است که این روش یک راه حل دائمی برای طاسی مو در قسمت سر، ابرو، ریش و سبیل است و نیاز به تمدید چند باره و صرف هزینه برای هر ترمیم نیست. از طرفی روش های موقت ظاهری مصنوعی به شخص میدهند در صورتی که با کاشت مو طبیعی برای سر و صورت، شما از ظاهری طبیعی بهره مند خواهید شد.

بعد گذراندن دوران نقاهت کاشت مو، ابرو و یا ریش در کلینیک آریان رشد مو های کاشته شده مثل موی طبیعی است و رنگ مو نیز چون از بانک موی خود متقاضی گرفته شده است با باقی مو ها هماهنگ و یک رنگ است 

کلینیک کاشت مو آریان

روش های کاشت مو راه حل خوبی برای ریزش مو با الگوی های مردانه است که درصد بالایی از مردان دچار این نوع الگوی ریزش مو میشوند.

از دیگر مزایای مهم بهترین کاشت مو در شیراز کلینیک آریان؛ خط رویش موی طبیعی است که بسیار در ظاهر طبیعی مو ها تاثیر گذار است

بازدهی بالا در روش های کاشت مو طبیعی در کلینیک آریان از ویژگی های مثبت عمل کاشت مو در این مجموعه است.

سعی میکنیم در کلینیک آریان یک کاشت مو ارزان در شیراز برای شما انجام دهیم.


موارد مهم قبل و بعد از کاشت مو

توصیه های قبل از عمل کاشت مو :

1- یک هفته قبل از کاشت مو از مصرف داروهایی که برای رقیق شدن غلظت خون هستند باید قطع شوند دارو هایی مانند ویتامین E یا آسپرین همچنین از خوردن خواراکی هایی مثل جینسینگ و سیر قبل از کاشت مو پرهیز کنید

2- ضمنا برای عدم مصرف داروهایی مثل وارفارین، پلاویکس و یا  آسپرین حتما با پزشک خود مشورت کنید.

3- استراحت و خواب کافی در شب قبل از عمل بسیار مهم است. همچنین در صبح روز عمل خوردن صبحانه کامل خورده فراموش نشود.

4- مصرفت نوشیدنی های الکلی  دو روز قبل از عمل باید متوقف شود وگرنه خونریزی در زمان کاشت افزایش می یابد.

5- استحمام در صبح روز عمل و پوشیدن پیراهنی که از جلو با دکمه بسته می شود بسیار توصیه می شود.

توصیه های قبل و بعد کاشت مو

توصیه های بعد از عمل کاشت مو 

بسته به اینکه جراحی پیوند مو به چه روشی انجام گرفته باشد مراقبت های پس از آن متفاوت است اما بعضی مراقبت ها شامل کلیه روش ها می شود .

1-آنتی بیوتیک خوراکی تا یک هفته بعد از عمل باید مرتب استفاده شود .

2-ناحیه برداشت مو لازم است بعد از روز اول تا یک هفته مرتب با شامپوی ملایم شستشو شود و روی آن پماد ترمیم کننده استفاده گردد.

3-ناحیه کاشت مو در جلوی سر تا سه روز نیازی به شستشو ندارد و پس از آن در روزهای چهار الی ششم بعد از کاشت روزی یکبار با اسپری آب و شامپو بدون کشیدن دست شستشو شود .

4-روز هفتم بعد از کاشت مو لازم است شستشوی کامل انجام شود . برای این کار باید کف شامپو را به مدت یک ساعت در روی ناحیه کاشت قرار داد تا لخته های خون کاملا نرم شوند و پس از آن زیر دوش با آب ولرم با کشیدن دست به آرامی شستشو شوند تا تمامی پوسته ها از ناحیه کاشت شده برداشته شوند .


در نهایت توصیه میکنیم جهت کسب اطلاعات مفید در باب این موضوع مقاله   شستشو و مراقبت های بعد از کاشت مو   را حتما مطالعه بفرمایید

بانک مو

5-بعد از شستشوی کامل سر و برداشته شدن پوسته ها از ناحیه کاشت بر حسب عادت هر فرد ممکن است روزانه یا یک روز در میان سر را شستشو دهد .

6-برای انجام ورزش و فعالیت های بدنی بعد از یک هفته ممانعت خاصی وجود ندارد و برخی توصیه ها مبنی بر پرهیز از فعالیت ها ورزشی تا چند ماه غیر علمی و بی پایه است .

7-چنانچه لازم است به دلایل شغلی ساعت های طولانی در معرض آفتاب باشید پس از شستشوی کامل می توانید از کلاه استفاده کنید .

8-استفاده از مولتی ویتامین های دارای زینک و ویتامین های گروه B تا چند ماه بعد از کاشت در رشد موها موثر است .


بیشتر بدانیم
آیا استفاده از کلاه بعد از کاشت مو ضرر دارد؟


روش های مختلف جراحی

(FUT (Folliculated unit transplant کاشـت مـو به روش برداشت جراحی از پشت سر.

(FUE  (Follicular unit extraction کاشـــت مـــــو به روش برداشـت فولیکــول از پشـت سر.

Comb  ترکیب هر دو روش فوق و یا (SAFE  (Surgically advanced follicular extraction  شناختـــه
می شوند.


بانک مو چیست

بانک مو اصطلاحا به ناحیه ای گفته می شود که در آنجا موهای با کیفیت و ضخیم و قابل برداشت وجود دارند .

بانک مو

خط رویش :

خطی است که کاشت مو از آنجا آغاز می شود . یکی از نکات بسیار مهم در پیوند مو طراحی خط رویش است . طراحی خط رویش بیشتر از آنکه به یک روش محاسباتی نیاز داشته باشد نیاز به سلیقه و تجربه دارد . فردی که طراحی را انجام می دهد باید بتواند تصور کند که پس از رویش موها ظاهر فرد چطور خواهد بود . اغلب بیماران تصورمی کنند که خط رویش آنها باید شبیه خط رویش 10-15 سال قبل آنها باشد در صورتی که این نوع طراحی ظاهر بسیار غیر طبیعی به فرد خواهد داد و طراحی خط رویش باید به گونه ای باشد که علاوه بر متناسب بودن با بانک مو ظاهر حدالامکان طبیعی تری به فرد دهد .

خط رویش مو

در طراحی خط رویش و کاشت مو در این ناحیه باید نکات بسیار زیادی در نظر گرفته تا ظاهر طبیعی به موها داده شود که ذکر تمام جزئیات از حوصله بحث ما خارج است و بسیارند افرادی که علی رغم ایجاد تراکم در خط رویش ظاهر آنها پس از رشد موها به دلیل عدم رعایت نکات لازم بسیار غیر طبیعی و نازیباست .


معمولا بعد از انجام کاشت مو ممکن است نواحی کاشته شده کمی کم پشت به نظر برسد یکی از راهکارهای پوشاندن سفیدی این نواحی انجام اسکالپ برای کف سر می باشد .


لطفا برای مشاوره کاشت مو از زاویه های مختلف سر خود عکس گرفته و به این شماره واتساپ کنید:  

برای مشاوره میتوانید به واتس اپ ما پیام دهید

زوایای کاشت مو

جهت ارتباط از طریق روبیکا میتوانید با این شماره اقدام فرمایید

0917 254 28 84

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید