مراحل کاشت ابرو با خواب طبیعی

کاشت ابرو با خواب طبیعی چگونه انجام می شود ؟

ابروها از سه زاویه تشکیل شده اند و جهت رشد مو‌ها در ابرو به گونه‌ای است که به اصطلاح‌ خواب طبیعی در آن رعایت شده است. خواب ابروها یکی از مهمترین مسائلی است که هنگام کاشت ابرو باید به آن توجه کنید.


کاشت ابرو با خواب طبیعی بهترین روش برای پر پشت کردن و رفع ایراد ابرو‌ها است. ابرو یکی از قسمت هایست که در زیبایی افراد تاثیر فوق العاده زیادی دارد و برای ترمیم و طراحی آن باید روشی انتخاب کرد که طبیعی ترین حالت ممکن و روشی ماندگار باشد. درادامه به مراحل کاشت ابرو میپردازیم:

مرحله اول : طراحی ابرو

اولین قدم برای کاشت ابرو، انتخاب مدل ابرو مورد نظر شما و صحبت با پزشک در رابطه با طراحی ابرو متناسب با چهره و سلیقه شماست.

مرحله دوم : برداشت گرافت

مو به صورت دسته‌های تک شاخه‌ای، دوشاخه، سه شاخه و چهار شاخه رشد می‌کند که به هر شاخه، گرافت گفته می‌شود. در این مرحله متخصص ، به سراغ برداشت گرافت از بانک مو( پشت سر) خواهد رفت.

مرحله سوم : کاشت فولیکول

فولیکول های مو در قسمتی از ابرو که ریزش داشته است، کاشته می‌شوند. در این مرحله پزشک با دقت بالا فولیکول های مو را در عمق مناسب قرار می دهد و زاویه  و خواب کاشت متناسب با طرح اولیه را در نظر می گیرد.

کاشت ابرو با خواب طبیعی

ابروها از سه زاویه تشکیل شده اند و جهت رشد مو‌ها در ابرو به گونه‌ای است که به اصطلاح‌ خواب طبیعی در آن رعایت شده است. خواب ابروها یکی از مهمترین مسائلی است که هنگام کاشت ابرو باید به آن توجه کنید. در واقع این موضوع به مهارت متخصص بستگی دارد در کلینیک آریان پزشک با توجه به تجربه و مهارتی که در کاشت ابرو کسب نموده است با ظرافت کافی عمل کرده تا کاشت ابرو با خواب طبیعی اتفاق بیفتد.

 

 

مزایای کاشت ابرو با خواب طبیعی:

ابرو‌های شما ظاهری کاملاً طبیعی دارند.

نیازی نیست که از این به بعد به سراغ روش‌های مصنوعی همانند میکروبیلدینگ، سایه یا هاشور بروید بلکه ابرو‌های طبیعی خود را دارید که همانند سایر مو‌های موجود در ابرو، رشد می‌کنند و می‌توانید حتی رنگ و حالت آن‌ها را تغییر دهید.

در روش کاشت ابرو بر خلاف روش های زیبایی دیگر ابرو، نتیجه کاملا ماندگار است و نیازی به تمدید آن ندارید.

کاشت ابرو در شیراز برای افرادی که ابروهای نازک و کم مویی دارند در کلینیک آریان با بیش از 15 سال سابقه و رضایتمندی بالای 95٪ زیبا جویان انجام میشود

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید