بهترین دستگاه لیزر در شیراز

بهترین دستگاه لیزر در شیراز

لیزر موهای زائد پوست با بهترین دستگاه موجود در ایران (الکس کندلا) با سریع ترین و بالاترین جوابدهی به همراه سری شخصی برای هر فرد


بهترین دستگاه لیزر در شیراز

الکساندرایت کندلا یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن است که در کلینیک زیبایی آریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. مقدار طول‌موج این دستگاه 755 نانومتر بوده و اشعه آن توسط رنگ‌دانه‌های مو یعنی همان «ملانین» جذب می‌شود و سپس باعث تخریب لایه‌های میانی مو و در نهایت از بین رفتن آن می‌شود.
این دستگاه روی پوست‌های روشن تاثیر بیشتری دارد؛ زیرا پوست‌های تیره امکان نفوذ اشعه به عمق خود را نمی‌دهند.  هنگامی که اشعه نتواند به فولیکول یا ملانین موها راه پیدا کند توسط لایه‌های سطحی پوست جذب شده و امکان بروز آسیب‌های پوستی افزایش پیدا می‌کند.
همچنین لازم به ذکر است در صورتی که شخصی پوست بدن خود را برنزه کرده باشد هم نباید از دستگاه الکس کاندلا استفاده کند و برای این کار باید بین 4 تا 6 ماه صبر کرده و سپس اقدام به این کار کند.


افرادی که برای لیزر کردن موهای زائد بدن خود در کلینیک آریان از دستگاه الکس کاندلا استفاده می‌کنند برای همیشه از شر بخش زیادی از این موها خلاص خواهند شد. البته چیزی در حدود 20 درصد این موها ممکن است به صورت نازک، ضعیف شده و کمرنگ بازگردند که این موها را نیز می‌توان با مراجعه‌ی هر شش ماه تا یک سال، یک بار به کلینیک، از روی بدن رفع کرد. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که بهتر است افراد زیر 18 سال از این دستگاه و دیگر دستگاه‌های لیزر استفاده نکنند زیرا به دلیل تغییرات هورمونی در بدن این افراد، موهای زائد مجدداً رشد خواهند کرد.
ضمناً باید گفت که با توجه به طیف رنگ پوست بدن اکثر مردم ایران که از پوست روشن تا سبزه را شامل می‌شود و همچنین رنگ تیره‌ی موهای آن‌ها، دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا بهترین گزینه برای لیزر کردن موهای زائد ایرانی‌ها است.

دلیل از بین رفتن موهای زائد در این دستگاه مربوط به جذب بسیار بالای ملانین آن میباشد بطوری که بالاترین ضریب جذب را در بین همه لیزرهای امروزه نسلهای پیشرفته و قدرتمند دارد.
از آنجایی که دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا به طور معمول برای پوست های مختلف می¬تواند استفاده شود نتایج مربوط به آزمایشات بالینی نشان داده است که حجم مو به طرز چشمگیری به سرعت بعد از هر مرحله درمان کاهش می یابد و میزان پروتکل درمانی و جلسات در لیزرهای الکساندرایت بسیار کوتاه تر از سایر لیزرهای موهای زائد میباشد .
همچنین در لیزرهای الکساندرایت از سیستمهای کولینگ گاز استفاده میگردد ( بر خلاف لیزرهای دایود ) که به دلیل قدرت بسیار بالای خنک کنندگی آنها تحمل لیزر برای بیماران آسان بوده و احساس درد کاهش میدهد.

 

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید