کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

کاشت مو به روش SUT | هزینه ها، مزایا و معایب

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) از جدید ترین روش های کاشت مو است که با توجه به مزایای زیاد و عوارض کم، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. استفاده از دستگاه های اتوماتیک برای انجام این ترمیم مو، باعث شده است که در این روش، موهای کشت داده به حدود 14000000 تار موی برسند.


کاشت مو

کاشت مو یک نوع از عمل های زیبایی محسوب می شود که به عنوان های جراحی مو و ترمیم مو نیز شناخته شده است. در روش های مختلفی که برای ترمیم یا جراحی مو وجود دارد یک هدف دنبال می شود که آن هم ترمیم قسمت های بی موی افراد متقاضی کاشت مو است. در این روش ها فولیکول های مو از قسمت های مختلف سر که ریزش نکرده اند با روش های متفاوتی برداشته می شود و به قسمت های بی موی سر منتقل می شود. 

کاشت مو می تواند یک درمان دائمی برای طاسی و همچنین کچلی سر باشد. پس افراد نباید نگران ریزش موهای خود باشند زیرا روش های نوین و مفیدی برای کاشت مو ابداع شده است.

یکی از جدید ترین روش های کاشت مو کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) است که در این مقاله، از مزایا، عوارض و هزینه آن صحبت کرده ایم.

فهرست مطالب

  • کاشت مو به روش SUT

    • مزایای کاشت مو به روش Sut

    • عوارض کاشت مو به روش Sut

    • هزیمه کاشت مو به روش Sut


کاشت مو به روش SUT (اس یو تی)

در این روش کاشت مو، گرافت های مو از ناحیه پشت سر که به طور معمول برای این عمل استفاده می شود و با استفاده از لنزهای پانچ برداشته می شوند و محفظه نگهداری به صورت یخ زده نگهداری می شوند و در مواقع پیوند، در محلی از سر که از قبل مشخص شده است کشت داده می شوند.

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) از جدید ترین روش های کاشت مو است که با توجه به مزایای زیاد و عوارض کم، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. 

استفاده از دستگاه های اتوماتیک برای انجام این ترمیم مو، باعث شده است که در این روش، موهای کشت داده به حدود 14000000 تار موی برسند، که این تعداد مو حدود سه برابر بیشتر از کشت مو در روش های دیگر است.


بیشتر بخوانید...


مزایای کاشت مو SUT

کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) از روش های کاشت مو است که دارای مزایای زیادی نسبت به سایر روش ها است.

از این مزایا می توان به:

  • عدم نیاز به تیغ جراحی و بیهوشی فرد
  • عدم جای زخم و کبودی بر روی قسمت سری که فولیکول از آن برداشت شده است.
  • طبیعی بودن پوشش مو که خواسته اکثر افراد متقاضی این روش برای کاشت مو است.
  • پر تراکم ترین موها در روش SUT کشت می شوند و اندازه رشد آنها در اوایل کاشت به یک سانتی متر می رسد.
  • در روش SUT ریزش فولیکول های مو تقریبا به صفر می رسد، که باعث رضایت افراد از این روش شده است.
  • با توجه به اینکه، با استفاده از روش انجماد فولیکول های مو، تمام ریشه های آنها سالم باقی می ماند، بعد از پیوند دادن توسط متخصص پوست با ظرافت و دقت توسط دستگاه های لیزر با کارایی بالا، رشد و تحریک موها بسیار عالی می شود و افراد می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه کاشت مو خود را مشاهده نمایند.
  • در کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) تراکم موها به شکل قارچ است، و تنها روشی است که تشخیص دادن موی طبیعی و کشت داده شده واقعا سخت است.

شما می توانید برای مقایسه این روش کاشت مو با روش های دیگر از گالری تصاویری که در کلینیک های کاشت مو وجود دارد دیدن کنید تا به راحتی این روش را به بقیه روش های کاشت مو ترجیح دهید.

فولیکول مو


عوارض کاشت مو SUT

کاشت مو نیز از جمله عمل های زیبایی به شمار می رود که مانند آنها ممکن است با عوارضی همراه باشد. که عوارض ایجاد شده به دلایل مختلفی در افراد به وجود می آیند.

اگر عمل کاشت مو توسط یک متخصص کاربلد و با تجربه انجام شود و همچنین مراقبت های بعد از عمل توسط فرد به خوبی رعایت شود، عوارض عمل به حداقل خود می رسد. پس بسیاری از عوارض بستگی به انتخاب متخصص پوست و مراقبت های فردی دارد.

البته کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) از روش هایی است که نسبت به سایر روش ها دارای کمترین عوارض ممکن است و همچنین بهبودی زخم ها در کوتاه ترین زمان حاصل می شود.

عوارضی که ممکن است در اثر عدم مراقبت و روش غلط کاشت مو به وجود بیایند عبارتند از:

  • ایجاد واکنش آلرژیک نسبت به ماده بیهوشی، که باید حتما قبل از عمل توسط متخصص چک شود.
  • خونریزی های قسمت زخم شده سر و عدم بهبودی زخم ها که ممکن است منجر به عفونت پوست سر شود.
  • از عوارضی که در هنگام پیوند مو بسیار شایع است آسیب به عصب سر در ناحیه برداشت و کاشت مو است، که اگر جراح شما با تجربه باشد این اتفاق رخ نمی دهد.

کاشت مو به روش sut


هزینه کاشت مو SUT

هزینه کاشت و ترمیم مو در شهرهای مختلف بسیار متفاوت است، حتی ممکن است که این هزینه ها در نقاط مختلف یک شهر هم با هم تفاوت داشته باشد.به دلیل اینکه پزشکان متخصص دستمزدهای مختلفی را دریافت می کنند. از عوامل دیگری که در هزینه و دستمزد پیوند مو تاثیر دارد، روش های مختلف کاشت مو است که هر کدام هزینه ای جداگانه دارند.

نوع تجهیزات مورد استفاده و خدماتی که در کلینیک ها به مشتریان ارائه می شود نیز ممکن است د راین هزینه تاثیر داشته باشد. یکی دیگر از عواملی که در قیمت گذاری کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) تاثیر دارد، اندازه ناحیه ای است که باید کاشت مو بر روی آن انجام شود.

توجه داشته باشید که هزینه پرداختی از طرف فرد متقاضی کاشت مو، بستگی به کیفیت جراحی انجام شده دارد، ممکن است کلینیک هایی با قیمت های ارزان کاشت مو انجام دهند که کیفیت خوبی نداشته باشد و خیلی زود از بین برود یا منجر به عوارض غیر قابل برگشتی شود که فرد از این عمل ابراز پشیمانی نماید.پس همیشه برای مراجعه به کلینیک های کاشت مو ابتدا تحقیق کرده و متخصصان پوست با تجربه را برای این کار انتخاب کنید. در بعضی مواقع هزینه های بسیار زیادی توسط کلینیک ها از افراد مراجعه کنند دریافت می شود که ممکن است کیفیت کار اصلا جالب نباشد. پس مهمتر از همه نکات، توجه به تجربه پزشک متخصص است.

مطلب مرتبط : بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز

مراجعه به کلینیک های زیبایی با داشتن تجهیزات مدرن برای انجام دادن کاشت مو به روش SUT (اس یو تی) به شما کمک میکند که از پیوند مو خود احساس رضایت خوشایندی را داشته باشید.

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید