کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران؟

کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران؟ بهترین شهر برای کاشت مو

ریزش مو یکی از مشکلات شایع است که زن و مرد نمی‌شناسد و بسیاری از افراد را درگیر می‌کند. تقریبا 50 درصد از زنان و 60 درصد از مردان در سراسر جهان ریزش مو را تجربه می‌کنند که بخش زیادی از این رقم مربوط به افزایش سن است؛ اما عوامل دیگری مثل ژنتیک، تروما، استرس، سبک زندگی یا برخی مشکلات سلامتی نیز می‌تواند منجر به ریزش مو شود. بسیاری از افراد از شر این مشکل به داروهای غیر تجویزی و درمان‌های موضعی مثل فیناستراید و ماینوکسیدیل پناه می‌برند و کسانی که به دنبال نتیجه دائمی هستند معمولاً کاشت مو را ترجیح می‌دهند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی این نکته که کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران؟ و کلیه نکات مربوط به کاشت مو بپردازیم . با ما همراه ما باشید.


مزایای کاشت مو در شیرازنسبت به تهران چیست؟

قبل از بررسی روش‌های کاشت مو در شیراز و پرداختن به مسائلی مثل بهترین دکتر کاشت مو در شیراز، بگذارید نگاه اجمالی به مزیت‌های این عمل بیندازیم و ببینیم حقیقتاً ارزش صرف هزینه را دارد یا نه. ریزش مو ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد که برخی از آن‌ها موقت و برخی دیگر دائمی هستند؛ یعنی موی ریخته شده دیگر به طور طبیعی جایگزین نمی‌شود و جای آن خالی باقی می‌ماند. برخی از مهم‌ترین مزایای کاشت مو عبارتند از:

  • تغییر ظاهری و جذابیت صدبرابری: کاشت مو تمام تارهایی که مدت‌هاست برای نداشتن آن‌ها غصه می‌خورید را به شما باز می‌گرداند. دیگر نگران جذابیت ظاهری خود نخواهید بود و به این ترتیب اعتماد به نفس گمشده خود را بازمی‌یابید. طاسی که برای مدت زمان طولانی شما را آزار می‌داد و حتی شاید مانع از معاشرت شما می‌شد با شما خداحافظی می‌کند.
  • راه‌حلی برای همیشه: بر خلاف روش‌های دیگر که تاثیر آن‌ها موقتی است، کاشت مو در شیراز یا هر شهر دیگر یک راه حل دائمی پیش روی شما می‌گذارد و خیالتان را برای همیشه راحت می‌کند.
  • مراقبت‌های جزئی و راحت: بر خلاف روش‌هایی هر چند وقت یکبار نیاز به ترمیم مجدد دارند و زمان و هزینه شما را هدف می‌گیرند، هزینه کاشت مو در شیراز به صرفه‌تر از سایر روش‌ها است زیرا به مراقبت بسیار کمی نیاز دارد و جلسات ترمیم هم ندارد. فقط باید حواستان را موقع شروع رشد فولیکول‌های مو جمع کنید.
  • درصد موفقیت بالا: با وجود جایگزین‌های زیادی که برای کاشت مو وجود دارد، انتخاب اول بسیاری از افراد چه داخل شیراز و چه هرکجای کشور عزیزمان کاشت مو در شیراز است؛ زیرا هیچ کدام از این روش‌ها به اندازه کاشت مو موفقیت آمیز نیستند.
  • پیوند موی طبیعی: در این روش موهایی که روی سر پیوند می‌خورد کاملاً طبیعی است و مصنوعی و غیرطبیعی به‌نظر نمی‌رسد.

👈 همین الان رایگان و آنلاین مشاوره شو 👉


احتمال عارضه پس از کاشت مو در شیراز و تهران

اتفاقاً این یکی از مهم‌ترین مزایای کاشت مو نسبت به سایر روش‌ها است که در بخش قبلی به آن اشاره نکردیم. بهترین روش کاشت مو در شیراز یک روش کم تهاجمی است؛ چرا که فقط روی سطح پوست سر کار می‌کند و ابداً وارد بافت‌های داخلی بدن نمی‌شود. از این رو احتمال بروز هر گونه عارضه در روش بسیار ناچیز است. در ضمن از آنجا که هیچ تهاجم و بیهوشی عمومی در این روش استفاده نمی‌شود، احتمال بروز عوارض جانبی که معمولاً در روش‌های مبتنی بر جراحی اتفاق می‌افتد بسیار کم است.

کاشت مو در تهران یا شیراز

در ضمن پزشکان حاذق ما پس از کاشت مو در شیراز معمولاً برای زیباجویان فقط آنتی بیوتیک و مسکن تجویز می‌کنند تا (اگر!) درد یا ناراحتی پس از جلسه پیوند احساس کردند به سرعت برطرف شود. در این روش از داروهای قوی با عوارض جانبی زیاد استفاده نمی‌شود.


انواع روش‌های کاشت مو در کلینیک های تهران و شیراز

از قدیم‌ الایام شیراز به کلینیک‌های فوق تخصصی کاشت مو شهرت داشت و بسیاری از افراد حتی از مسیرهای طولانی برای کاشت مو به این شهر سفر می‌کردند. بنابراین ممکن است بسیاری از زیباجویان این سوال در ذهن‌شان نقش ببندد که کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران؟ شاید بهتر باشد قبل از پاسخ به این سوال با انواع روش‌های کاشت مو آشنا شویم و بعد برگردیم به پاسخ این سوال.

  • کاشت مو به روش FUT

شاید بسیاری از افراد این روش کاشت مو را با زخم‌های نواری پشت سر زیباجو بشناسند. علت این زخم‌ها این است که پزشک بخش‌های از پوست پشت گردن یا بالای گوش را برمی‌دارد تا فولیکول‌های آن را روی محل طاسی بکارد. این یکی از موثرترین روش‌های کاشت مو در شیراز، در ایران و حتی در تمام دنیا به شمار می‌رود. هزینه این روش نسبتاً کمتر است و سریع‌تر انجام می‌شود. همچنین از آنجا که فولیکول‌ها زیر میکروسکوپ آزمایشگاهی استخراج می‌شوند،‌ مقدار بسیار زیادی از آن‌ها سالم باقی می‌مانند. در نهایت موهایی که با این روش کاشته می‌شوند بالاترین میزان ماندگاری را دارند.

  • کاشت مو به روش FIT

یکی دیگر از روش‌های کاشت مو در شیراز روش FIT یا استخراج واحدهای فولیکولی است. در این روش به جای آنکه نواری از فولیکول‌ها از روی پوست برداشته شوند، تنها یک واحد فولیکول از سوراخی به قطر کمتر از یک میلی‌متر استخراج می‌شود. ابزار مورد استفاده پانچ میلی‌متری نام دارد و مهم‌ترین مزیت آن کم‌تهاجمی بودن است. دیگر خبری از نوارهای زخمی پشت سر نیست و زیباجو درد نمی‌کشد.

در ضمن وقتی برای کاشت مو از این روش استفاده می‌کنیم، انعطاف‌پذیری کم پوست سر یا زخم‌های گوشتی قبلی دیگر مشکلی نخواهد بود. لازم به ذکر است فولیکول‌هایی که طی این روش برداشته می‌شوند نسبت به روش قبلی (FUT) از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند و از آنجا که پزشک برداشت فولیکول‌ها را دانه دانه انجام می‌دهد،‌ طبیعتاً مدت زمان طولانی‌تری طول می‌کشد و هزینه آن بیشتر است.

  • کاشت مو به روش SUT

یکی دیگر از روش‌های کاشت مو در شیراز روش SUT است. این روش بر پایه روش کاشت مو FIT ابداع شد تا نقص‌های آن را جبران کند و اولین مزیت آن نسبت به FIT برداشت گرافت‌ها با دستگاه و به صورت کاملاً خودکار بود. اساس کار کاملاً یکی است؛ با این تفاوت که پزشک دیگر مجبور نیست ساعت‌ها وقت بگذارد و فولیکول‌ها را یکی یکی استخراج کند. به این ترتیب فرایند کاشت زودتر به اتمام می‌رسد و درصد آسیب گرافت‌ها نسبتاً کمتر می‌شود. در نظر داشته باشید که این روش نسبت به دو روش دیگر گران‌تر است.

  • کاشت مو به روش BHT

در این روش که بازهم بر پایه روش FIT ابداع شده از موهای بدن زیباجو مثل موی ریش، پشت یا سینه به سر پیوند زده می‌شود. برای آن دسته از افرادی که در پی تراکم بیشتر و بهبود نتایج به دنبال روش‌های کاشت مو در شیراز می‌گردند، شاید گزینه مناسب‌تری باشد؛ اما توجه داشته باشید که محدودیت گرافت‌های قابل برداشت از بدن اجازه نمی‌دهد از این روش به عنوان روش اصلی کاشت مو استفاده کنیم.


کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران؟

اکنون که  به انواع روش‌های کاشت مو و هزینه های آن آشنا شدید، می‌توانید متوجه شوید کاشت مو در شیراز بهتر است یا تهران؟ زیبایی مجدد موهای خود را به مرکز کاشت موی آریان در شیراز بسپارید تا بهترین نتیجه ممکن را ببینید.

جراحی کاشت مو یکی از معدود گزینه‌هایی است که می‌تواند موهای طبیعی را با حداقل عوارض ممکن و با درصد موفقیت بسیار بالا به زیباجو بازگرداند. کلینیک کاشت مو آریان بهترین و تخصصی‌ترین کلینیک کاشت مو در شیراز با جدیدترین متدهای روز دنیا آماده ارائه خدمات به زیباجویان از سرتاسر کشور است. رمز موفقیت ما در کلینیک آریان مهارت و تخصص پزشکان خبره است و با افتخار تاکنون توانسته‌ایم رضایت تمام مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن جلب کنیم.

در پایان اگر علاقمند به آشنایی بیشتر با کلینیک آریان هستید پیشنهد میکنیم مطلب بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز را حتما مطالعه بفرمایید

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید