رفع تیرگی دور چشم

رفع تیرگی دور چشم در شیراز

در صورتی که سیاهی و تیرگی دور چشم، بر اثر نازک بودن پوست یا کمبود حجم چربی و بافت زیر پوست در ناحیه زیر چشم و گونه باشد، از روش تزریق ژل هیالورونیک اسید برای رفع سیاهی دور چشم استفاده می‌شود.رفع تیرگی دور چشم در کلینیک آریان شیراز به صورت تخصصی انجام میشود


تزریق ژل هیالورونیک اسید 

در صورتی که سیاهی و تیرگی دور چشم، بر اثر نازک بودن پوست یا کمبود حجم چربی و بافت زیر پوست در ناحیه زیر چشم و گونه باشد، از روش تزریق ژل هیالورونیک اسید برای رفع سیاهی دور چشم استفاده می‌شود. رستییلین (Restylane) پرکارباردترین ژل هیالورونیک اسید است که برای جبران حجم از دست رفته در ناحیه زیر چشم و بالای گونه استفاده می‌شود. ژل هیالورونیک اسید به تدریج و ظرف چند ماه تا یک سال، توسط بدن جذب می‌شود، بنابراین نتایج این روش موقتی هستند. تنها پرکننده‌ی پوستی دائم که برای درمان ناحیه زیر چشم توصیه می‌شود، چربی خود بیمار است (روش تزریق چربی).

 

تزریق چربی 

تزریق چربی زیر چشم مانند روش تزریق ژل است، با این تفاوت که در این روش چربی خود بیمار که از یک ناحیه دیگر از بدن او گرفته شده است، در زیر چشم تزریق می‌شود. روش تزریق چربی دور چشم در مواردی توصیه می‌شود که سیاهی و تیرگی زیر چشم بر اثر نازک بودن پوست و کم بودن حجم چربی و بافت زیر پوست باشد. بر خلاف روش تزریق ژل، نتایج این روش معمولا ماندگار است. البته نتایج این روش تضمین شده نیستند چرا که سلول‌های چربی که از بدن بیمار گرفته شده‌اند در همه‌ی موارد زنده نمی‌مانند و طی فرآیند تزریق چربی از بین می‌روند و بنابراین توسط بدن جذب می‌شوند.

 

جراحی

به طور کلی، عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی، موثرترین روش برای از بین بردن گودی زیر چشم است. روش‌های زیادی برای جراحی پلک پایین وجود دارد و زمانی که این عمل برای رفع تیرگی و گودی زیر چشم انجام می‌شود، جراحی بلفاروپلاستی با یک یا تعداد بیشتری از این عمل‌ها ادغام می‌شود: آزادسازی بافت arcus marginalis، قرار دادن پروتز در زیر چشم از طریق مجرای اشکی، اضافه کردن، کم کردن یا جابه جا کردن بافت چربی زیر چشم.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید