کاشت ابرو

کاشت ابرو در شیراز | بهترین دکتر کاشت ابرو شیراز | کلینیک آریان

کاشت ابرو در کلینیک آریان بهترین کلینیک کاشت ابرو در شیراز، با بیش از 15 سال سابقه و رضایتمندی 95٪ از مشتریان، یکی از محبوب‌ترین خدمات برای زیبایی چهره است. تمرکز این کلینیک بر روی خط رویش صحیح، خواب طبیعی ابرو، قرینه‌سازی و طراحی مناسب چهره، آن را به یکی از پیشروهای این حوزه در شیراز تبدیل کرده است.


کاشت ابرو، راه حلی موثر، دائمی و تضمین شده برای افرادی است که با ریزش ابرو یا کم پشتی مواجه هستند. جراحی حدود 3-4 ساعت طول کشیده و در نهایت ابروهایی طبیعی و هماهنگ با چهره ایجاد می‌کند، به گونه‌ ای که بانوان می‌توانند با اعتماد به نفس بالا و بدون نگرانی از مشکلات ابرو، زندگی کنند.

زیبایی نگاه، با ابروهایی طبیعی : راز جوانی و جذابیت بانوان

زنان هزاران سال است که از ابروهای خود مراقبت می کنند. بر اساس تحقیقات، شکل ابروها برای فرد مقابل مشخص می کند که ما چه کسی هستیم. آنها نقش مهمی در انعکاس احساسات ما در زندگی روزمره ما دارند.

امروزه از آنجایی که ظاهر بیش از هر دوره دیگری در تاریخ بشر اهمیت دارد، با استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی، بسیاری از خانم ها تلاش و زمان زیادی را صرف می کنند تا ابروهای خود را آنطور که می خواهند نشان دهند.

تقریباً 1200 فولیکول مو در ابروهای کنده نشده و بی شکل وجود دارد. این عدد برای ابروهایی که به طور مداوم شکل می گیرند می تواند به حدود 200 کاهش یابد. علاوه بر نگرانی‌های زیبایی، متأسفانه برخی بیماری‌ها، درمان‌های دارویی و آرایش‌های اشتباه می‌توانند باعث رقیق شدن و تغییر شکل ابروها شوند.

امروزه داشتن ظاهری چشمگیر و بی نقص هم برای خانم ها و هم برای آقایان از اهمیت بالایی برخوردار است. در دهه اخیر، کاشت ابرو میکرو FUE به یکی از زیباترین عمل های انجام شده برای آقایان به ویژه خانم ها تبدیل شده است.

در برخی از فرهنگ ها ابروها به عنوان نمادی از اقتدار برای مردان تلقی می شود و به ویژه مدیران شرکت های بزرگ دنیا به روش میکرو FUE اقدام به کاشت ابرو می کنند. امروزه با روش کاشت ابرو FUE می توان ظاهر ابروها را که روی حالت چهره فرد موثر است، طراحی کرد.

کاشت ابرو در شیراز کلینیک موی آریان

بسیاری از افراد، گروه تخصصی آریان را برای کاشت ابرو در شیراز ترجیح می دهند، هم به دلیل سال ها تجربه و هم به دلیل همکاری ما با 11 کلینیک معتبر دیگر در سراسر جهان.

کلینیک آریان بهترین کلینیک کاشت ابرو در شیراز یک کاشت ابروی بدون نقص را ارائه داده و نتایج واقعی را به بیمار نوید می دهد. برنامه ریزی قبل از عمل، توسط پزشکان متخصص و بیماران ما انجام می شود.

کاشت ابرو روشی است که مستقیماً بر ظاهر فرد تأثیر می گذارد. به همین دلیل باید با دقت و توسط پزشکان مجربی انجام شود که بتوانند جهت و زاویه مورد نیاز را به هر فولیکول مو بدهند.

تیم حرفه ای کلینیک  آریان با صدها عمل کاشت ابرو که تاکنون انجام شده است، اطمینان حاصل کرده اند که بسیاری از بیماران دارای ابروهایی سالم، زیبا و طبیعی هستند.

ما می دانیم که مو برای زنان حیاتی است، بنابراین زمان بیشتری را صرف استخراج گرافت از ناحیه اهدا کننده بدون اصلاح به عنوان استاندارد می کنیم. هیچ کس نمی تواند برخی از پیوندهایی را که اخیراً از ناحیه اهداکننده شما استخراج شده است، درک کند. و به زودی فرم ابروی همیشه مورد نظر خود را خواهید داشت.

 برای اطلاع از جزئیات و قیمت کاشت ابرو، لطفا با کلینیک ما تماس بگیرید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو با پیشرفت سریع روش میکرو FUE در ده سال اخیر به روند جدیدی در ارائه ظاهر مطلوب به ابروها تبدیل شده است.این روش، پاسخی بسیار موثر برای افرادی است که از کم تراکمی و بد فرمی ابروهای خود ناراضی هستند. با پیشرفت‌های صورت گرفته در صنعت زیبایی، کاشت ابرو به روش میکرو FUE، به عنوان یک راهکار دائمی و مؤثر، شناخته می‌شود. 

 کاشت ابرو، با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در این روش، گرافت‌های نازکی از پشت گوش با استفاده از قلم های میکرو برداشته شده و به منطقه مورد نظر منتقل  و کاشت می‌شوند. ممکن است بیماران در هنگام انجام بی‌حسی موضعی کمی درد را تجربه کنند، اما این درد در مقایسه با درد اصلی بسیار کم بوده و عمل کاشت ابرو پس از بی‌حسی کاملاً بدون درد انجام می‌شود.

کاشت ابرو آسان است و چند ساعت طول می کشد. این اطمینان حاصل می شود که فرد دارای ابروهای زیبایی است که همیشه خواهان آن است. این روش ظاهری بسیار طبیعی و زیباتر از روش تاتو توسط برخی از افرادی که با ابروهای خود مشکل دارند، ارائه می دهد.

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

عمل کاشت ابرو همانند کاشت مو می باشد. از آنجایی که تعداد پیوندهایی که باید منتقل شوند کم است، زمان کمتری (2-3 ساعت) طول می کشد. تحت بی حسی موضعی انجام می شود. قبل از پیوند دو بار بی حسی موضعی روی بیمار اعمال می شود.

کاشت ابرو با استفاده از بی‌حسی موضعی، فرآیندی است که در آن بیمار در حین عمل کمترین درد را تجربه می‌کند. این روش به بیمار این امکان را می‌دهد که بدون احساس درد، فرآیند انتقال ریشه‌ها را به راحتی تجربه کند.

در طی مراحل مشاوره، پزشکان ما به انتظارات بیمار از عمل کاشت ابرو گوش می دهند و بر اساس تجربیات خود سعی می کنند به راه حل بهینه برای خوشحال کردن بیمار برسند.در طول مشاوره، فرم ابروی مناسب متناسب با ویژگی های صورت بیمار با کولیس نسبت طلایی تعیین می شود. ابتدا بی حسی موضعی در ناحیه ابرو اعمال می شود.

از آنجایی که تعداد مورد نیاز ناچیز خواهد بود، جراح ابتدا کانال ها (برش ها) را با روش FUE  باز می کند . به این ترتیب تعداد گرافت های مورد نیاز به طور دقیق مشخص می شود و از برداشت بیش از حد پیوند از ناحیه اهدا کننده جلوگیری می شود و با کاهش مدت زمان پیوند در خارج از بدن، خطر به حداقل می رسد.

پس از آن، موهای ناحیه اهداکننده زنان با باز کردن یک پنجره تراشیده می‌شوند تا موهای بلند دیگر استتار شوند و بی‌حسی موضعی روی این ناحیه اعمال می‌شود. گرافت ها با روش میکرو FUE از ناحیه اهداکننده گرفته می شوند و به سرعت به کانال هایی که قبلا باز شده اند منتقل می شوند.

مراحل پس از کاشت ابرو: استراحت و پیگیری

پس از اینکه عمل کاشت ابرو انجام شد، دستورالعمل‌های مشخصی برای مراقبت و درمان به بیماران داده می شود. این دستورالعمل‌  شامل انجام پانسمان کامل و توصیه‌ هایی برای استراحت پس از جراحی است. روز اول پس از عمل کاشت ابرو، بیماران در منزل استراحت کرده و در روز دوم برای بررسی و معاینات بیشتر به کلینیک بازگردند.

دوره هماهنگی و رشد ابروهای کاشته شده  با پوست صورت در افراد مختلف متفاوت است، اما معمولاً این دوره بین یک تا دو سال زمان می‌برد. این فرآیند پیگیری و مراقبت، به اطمینان از بهترین نتایج و رضایت کامل بیماران از فرآیند کاشت ابرو کمک می‌کند.

هزینه کاشت ابرو در شیراز

اگرچه کاشت ابرو یک عمل ساده و کوتاه مدت محسوب می شود، اما به دلیل زیبایی ظاهری و ظاهری که روی صورت شما ایجاد می کند، دستان متخصص باید آن را انجام دهند. امروزه هزینه کاشت ابرو یکی از پرچالشترین مسائل است.

در حالی که برخی از کلینیک ها از روش محاسبه قیمت به ازای ریشه استفاده می کنند، برخی روش ها  شما را بدون محدودیت پیوند در طول عمل انجام می دهند.

سوپروایزر بیمار متخصص شما در کلینیک آریان در اسرع وقت در همان روز با شما تماس خواهد گرفت تا در مورد جزئیات عمل و هزینه ها به شما کمک کند.

 

چه کسانی واجد شرایط کاشت ابرو هستند؟

کم‌ پشتی ابرو، گاهی ناشی از عوامل ژنتیکی و گاهی به دلیل روش‌های نادرست برداشتن ابرو است. کاشت ابرو یک راه‌حل دائمی برای این مشکل است.برخی بیماری‌ها و درمان‌های دارویی موجب ریزش ابرو می‌شوند. کاشت ابرو، راه‌حلی دائمی برای این مشکل است که حدود 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد.تصادفات و آسیب‌های ناشی از آن می‌تواند به از دست دادن ابروها منجر شود. کاشت ابرو، روشی طبیعی و مؤثر برای بازیابی ابروهای از دست رفته و پوشش جای زخم‌ها است.

زاویه کاشت ابرو چقدر اهمیت دارد

جهت دهی مناسب فولیکول ها هنگام کاشت ابرو بسیار مهم است. در غیر این صورت نتیجه غیرطبیعی حاصل می شود و متأسفانه هرکس آن را می بیند بلافاصله متوجه آن می شود. به همین دلیل است که انتخاب یک جراح متخصص در زمینه کاشت ابرو که با آناتوکی چهره و همینطور اصول اساسی طراحی ابرو آشنایی داشه باشد بسیار مهم است.
اهمیت دقت در زاویه کاشت ابرو بر نتیجه نهایی کار بسیار تاثیر گذار است است. اگر در این مرحله از دقت کافی بهره نبریم و به زاویه و جهت دیگر موهای ابرو توجه نشود نتیجه کار نامطلوب و نامتقارن خواهد بود که تأثیر منفی بر زیبایی چهره می‌گذارد. زاویه صحیح کاشت باید به گونه‌ای انتخاب شود که موهای کاشته شده پس از رشد، مطابق با جهت طبیعی موهای ابرو روی پوست قرار گیرند. این دقت در انتخاب زاویه، به ایجاد ظاهری طبیعی و زیبا کمک شایانی می‌کند و در نهایت، تأثیر چشمگیری بر جلوه نهایی و هماهنگی کلی ابروها خواهد داشت.

 

مزایای کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو FUE با ایجاد انعطاف‌پذیری به پزشکان ما برای برداشتن تعداد لازم پیوند برای رساندن تراکم مو در هر سانتی‌متر به تعداد طبیعی‌اش، مزیت ایجاد کاشت و تراکم موی طبیعی‌تر را ارائه می‌دهد.

از آنجایی که در درمان کاشت ابرو FUE هیچ اسکالپل یا برشی روی پوست وجود ندارد، FUE در بیمارانی که اهداکننده کافی پوست سر ندارند استفاده می شود. این انعطاف پذیری را برای دریافت پیوند اهداکننده از هر قسمت از بدن مانند قفسه سینه، پشت، بازوها و پاها فراهم می کند.

مزایای درمان کاشت ابرو FUE به بیماران ما به شرح زیر است:

  • بدون چاقوی جراحی، بدون منگنه، بدون بخیه
  • بدون ردیابی خطی
  • کم تهاجمی
  • خطوط ریش و گردن طبیعی به نظر می رسد
  • انعطاف پذیری در مدل های ریش و سبیل
  • برداشتن تعداد بیشتری گرافت در یک جلسه
  • زمان بهبودی سریعتر

کاشت ابرو چقدر طول می کشد؟

زمانی که به کاشت ابرو فکر می کنید، سوالی که اغلب مطرح می شود این است: "کاشت ابرو چقدر طول می کشد؟" در کلینیک موی آریان در شیراز ، ما اهمیت این پرسش را درک می کنیم. کاشت ابرو فقط سرمایه گذاری روی ظاهر فرد نیست، بلکه در اعتماد به نفس و عزت نفس فرد نیز سرمایه گذاری می کند.

کاشت ابرو، دقیقاً مانند کاشت مو، از فولیکول های موی شما استفاده می کند که معمولاً از پشت پوست سر استخراج می شود. این فولیکول‌ها، پس از انتقال به ناحیه ابرو، در محل جدید خود مانند روی پوست سر به رشد خود ادامه می‌دهند. خبر خوب این است که با مراقبت صحیح و در شرایط عادی، این موهای کاشته شده می توانند تا آخر عمر باقی بمانند. با این حال، ممکن است برخی از ویژگی های موهای سر مانند سرعت رشد را حفظ کنند. این بدان معنی است که ممکن است برای حفظ شکل مطلوب ابرو، کوتاه کردن دوره ای لازم باشد.

شیراز، به ویژه کلینیک مو آریان، به دلیل تخصص خود در زمینه کاشت مو مشهور است. جراحان ماهر ما اطمینان حاصل می کنند که فولیکول های پیوند شده در محل جدید خود به خوبی دریافت می شوند و طول عمر و ظاهر طبیعی کاشت ابرو را به حداکثر می رساند. بسیار مهم است که دستورالعمل های مراقبت پس از عمل را به دقت دنبال کنید و برای نتایج مطلوب با متخصصان ما مشورت کنید. با مراقبت صحیح، می‌توانید از ابروهای زیبا و زیبا لذت ببرید که سال‌ها دوام می‌آورند، ویژگی‌های صورت شما را بهبود می‌بخشد و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:


انتظارات متقاضی از کاشت ابرو در کلینیک آریان

هنگام اقدام به پیوند موی ابرو، متقاضیان باید انتظارات معقولی داشته باشند. اولین نکته مهم، آگاهی از محدودیت‌های ایجاد تراکم در مرحله اول کاشت ابرو است. متقاضیان باید بدانند که برای رسیدن به تراکم مطلوب، ممکن است نیاز به انجام مرحله دوم کاشت باشد.

همچنین، گرچه تلاش می‌شود تا تمامی موهای کاشته شده به صورت منظم و در جهت مناسب قرار گیرند، اما همیشه این امکان وجود دارد که درصد بسیار کمی از موها در جهت نامناسب رشد کنند. لذا داشتن انتظارات واقع‌بینانه و صبور بودن در فرآیند رشد و ترمیم ابروها، برای رسیدن به نتیجه‌ای زیبا و رضایت‌بخش ضروری است.

در انتخاب یک کلینیک معتبر برای کاشت ابرو، بررسی نظرات بیماران از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. این نظرات می‌تواند شما را در تصمیم‌گیری مطمئن و انتخاب کلینیک مناسب یاری رساند. رضایت بیماران از پزشک و خدمات کلینیک نشان‌دهنده کیفیت کار و اعتبار آن مرکز است.


بعد از کاشت ابرو چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

 ماه های اول
در چند روز و هفته اول پس از کاشت ابرو، ابروهای تازه کاشته شده شما در آسیب پذیرترین حالت خود خواهند بود. با دور نگه داشتن آن از نور مستقیم خورشید و اجتناب از لمس مکرر از آن ناحیه محافظت کنید. دستورالعمل های جامع مراقبت های بعد از تیم جراحی را دریافت خواهید کرد و یک سری قرار ملاقات های بعدی خواهید داشت. ما پیشرفت شما را به دقت بررسی خواهیم کرد و شما این فرصت را خواهید داشت که در مورد هر مرحله از مراقبت خود سؤال بپرسید. پس از چند هفته، ابروهای کاشته شده می ریزند و به زودی موهای جدید ابرو رشد می کنند. باز هم، این باید در مراحل اولیه محافظت شود در حالی که ابروها آسیب پذیرتر هستند.

 یک سال بعد
پس از 12 ماه، ابروهای جدید و دائمی شما به طور کامل رشد خواهند کرد. در برخی موارد، رشد تا 18 ماه ادامه خواهد داشت. همچنان مراقب نحوه مراقبت از منطقه باشید. اگر هر گونه درد یا ناراحتی، قرمزی یا تورم، یا ریزش موی بیش از حد یا غیرمنتظره را تجربه کردید، به دنبال کمک باشید. محل را با آب گرم و یک صابون یا شامپوی ملایم تمیز نگه دارید و به جای کشیدن موها در آن جهت بشویید. آرایشگر یا آرایشگر شما نیز می تواند برخی از محصولات مراقبتی مناسب را به شما توصیه کند تا امتحان کنید.

 

بعد از کاشت ابرو چگونه باید ابروهای خود را بشویید ؟

در یکی دو روز اول بعد از جراحی، ناحیه ابرو را نشویید. این ممکن است ناحیه را تحریک کند و بر اثربخشی روش تأثیر بگذارد. در روزهای بعد، فقط از آب گرم برای شستن ملایم محل استفاده کنید. در همان جهت موهای کاشته شده بشویید. با یک حوله نرم خشک کنید یا بگذارید به طور طبیعی خشک شود. بعد از یک هفته یا بیشتر، می توانید از شامپوی ملایم یا محصول پاک کننده ابرو استفاده کنید – جراح شما ممکن است محصولی را توصیه کند، همچنین می توانید از آرایشگر یا آرایشگر خود بپرسید. باز هم فقط از آب گرم برای شستشو استفاده کنید نه داغ.

چه ریزش مو نازک باشد و چه منطقه ای، افراد نمی خواهند ریزش مو را تجربه کنند. ریزش مو در مردان و زنان گاهی اوقات می تواند تأثیر منفی بر روحیه داشته باشد. این اثرات در زنان بسیار شدیدتر احساس می شود. زنانی که ریزش موی آنها کمتر از مردان قابل مشاهده است، اثرات منفی ریزش مو را با شدت بیشتری تجربه می کنند.

تحقیقات نشان داده است که حتی سال‌ها پس از ریزش مو، فرد نمی‌تواند به این وضعیت عادت کند و می‌خواهد موهای قدیمی‌اش برگردد.


سوالات متداول کاشت ابرو

چه مدت بعد از درمان می توانم تغییر شکل ابروهایم را شروع کنم؟
چهار هفته پس از کاشت ابرو، می توانید فرم دادن به ابروهای خود را با آرایش و محصولات آرایشی شروع کنید. اگر بلافاصله پس از درمان شروع به فرم دادن به ابروهای خود کنید، منافذ ممکن است مسدود شده و باعث رشد موهای زائد شوند.


بعد از کاشت ابرو چه کار کنم؟
در گروه پزشکی آریان، ما متعهد هستیم که بهترین درمان را برای شما ارائه دهیم. مشاوران ما در طول مشاوره شما تمام جزئیاتی که باید بعد از کاشت ابرو انجام دهید را برای شما توضیح می دهند.


کاشت ابرو چگونه می تواند چهره من را تغییر دهد؟
ظاهر: کاشت ابرو به شما این امکان را می دهد که ویژگی های زیبایی شناختی بیشتری داشته باشید. ژست: ابرو یکی از جنبه های مهم ارتباط است. تقریباً تمام حالات چهره ای که ما به عنوان انسان انجام می دهیم، ابروهای ما را درگیر می کند. با کاشت ابرو می توانید از حالات صورت خود بهتر استفاده کنید. محافظت: ابروها برای محافظت از چشمان شما بسیار مهم هستند. از شما در برابر هر چیزی که ممکن است وارد چشم شما شود، مانند موهای ابرو، عرق و آب محافظت می کند.


قیمت کاشت ابرو چقدر است؟
قیمت کاشت ابرو به ناحیه کاشت و نوع ریزش ابرو که با آن روبرو هستیم بستگی دارد. برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد قیمت کاشت ابرو بلافاصله با ما تماس بگیرید.

کلینیک کاملا مجهز کاشت ابرو درجه یک در شیراز

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طیف گسترده خدمات کاشت ابرو، جراحان با استعداد، متخصصان مراقبت های بهداشتی و تیم پشتیبانی اداری، و بهترین امکانات در کلاس ما، همین امروز با ما تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید. مطب ما برای برتری، شفقت و مهمتر از همه، نتایج جراحی موفق و ایمن شهرت خوبی دارد. همه ممکن است تعصب داشته باشند، به خصوص وقتی صحبت از کاوش گزینه های کاشت مو در خارج از کشور می شود. اجازه دهید به سوالات شما پاسخ دهیم و به شما نشان دهیم که خدمات تخصصی ما چقدر می تواند متفاوت باشد. با تشکر از کارشناسان آریان کلینیک، موهای شما دوباره می تواند با ارزش ترین دارایی شما باشد! با ما تماس بگیرید و با یکی از جراحان متخصص ما وقت مشاوره بگیرید!

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید