نکات مهم قبل از کاشت ابرو

مراقبت های قبل از کاشت ابرو | نکات مهم  و تاثیر گذار

کاشت ابرو یک عمل جراحی کوچک و میکروسکوپی است که در کلینیک پزشکی و در شرایط مناسب برای کاشت انجام می شود. هدف از درمان بهبود فرم و پری ابروها است و به روشی بسیار شبیه به کاشت موی سر انجام می شود. در این مطلب با نکات مهم قبل از کاشت ابرو را میخوانید


نکات مهمی که قبل از  کاشت ابرو باید بدانید

ابروها حالت چهره را ایجاد می کنند و اولین برداشت را ایجاد می کنند، ابروهای مرتب و زیبا روی چهره تأثیر بسزایی می گذارد و باعث می شود احساس زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم.   جراحی کاشت ابرو روشی است که برای بازگشت زیبایی ابرو ها بسیار محبوبیت دارد

این روشی است که به وسیله آن می توانید ظاهر ابروها را بهبود ببخشید و از نتایج آن برای مدت طولانی لذت ببرید.در جراحی کاشت ابرو، هیچ برشی در ناحیه ابرو وجود ندارد و عمل با بی حسی موضعی بدون درد انجام می شود و در نتیجه موهای سالم به خوبی در ناحیه پیوند ادغام می شوند و رشد طبیعی دارند.

 


ریزش موی ابرو - دلایل

چرا کاشت ابرو ضروری است؟ ریزش  ابرو می تواند دلایل زیادی داشته باشد، برای خانم ها علت آن می تواند طاسی یا ضربه باشد. گزینه های پیشنهادی برای کسانی که از این مشکل رنج می برند بر اساس تحولات چند سال اخیر است که بارزترین آنهاست. که کاشت ابرو است. با کمک فناوری جدید و دقیق می توان هر موی ابرو را ترمیم کرد تا موهایی قوی و ظاهری زیبا و سالم داشته باشد.


چه کسانی برای کاشت ابرو مناسب هستند؟

کاشت ابرو می تواند هم برای خانم ها و هم برای آقایان و در تمام سنین مناسب باشد. به طور کلی امکان کاشت موی ابرو به تمام کسانی که موهای ابروی آنها حداقل یک یا دو سال رشد نکرده است و افرادی که دچار ریزش کامل موهای ابرو یا ریزش جزئی آنها هستند توصیه می شود. کاشت موی ابرو می تواند جایگزین راه حل های دیگری شود که امروزه نیز قابل قبول تلقی می شوند، مانند آرایش دائمی ابرو یا تاتو. مزیت آن این کاشت ابرو این است که ابروها ظاهری بسیار طبیعی دارند و با عفونت های احتمالی، خطر بیماری های پوستی و همچنین تغییر رنگ ابرو همراه نیست.


نکات مهم قبل از کاشت ابرو

  • بهتر است از یک هفته قبل از کاشت از غذاهای خونساز مثل جگر و گوشت قرمز استفاده نکنید و همچنین از کشیدن قلیان و سیگار پرهیز کنید.
  • از یک هفته قبل روزانه از شامپوی کتوکنازول استفاده کنید ودر صورت وجود جوش در ناحیه پیشانی و یا پشت سر پزشک را در جریان بگذارید.
  • از 48 ساعت قبل از کاشت هر 6 ساعت یک کپسول سفالکسین 500 میلی گرم استفاده کنید.
  • صبح روز کاشت حتما صبحانه میل کنید و شب قبل استراحت کافی داشته باشید.
  • روز کاشت بهتر است لباس جلو باز بپوشید.

مراحل مختلف  کاشت ابرو چیست؟

  • مرحله 1: تشخیص پزشکی در مورد تعداد فولیکول های مو در نظر گرفته شده برای پیوند در ناحیه ابرو انجام می شود.
  • مرحله 2: درمان با بی حسی موضعی انجام می شود تا امکان درمان راحت برای بیمار فراهم شود.
  • مرحله 3: در این مرحله فولیکول های مو از ناحیه تعیین شده جمع آوری می شود.
  • مرحله 4: انجام پیوند به قسمت های معین شده انجام میشود که به شما امکان می دهد به نتیجه مطلوب و بهتر برسید.

    اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید میتوانید به مقاله کاشت ابرو در شیراز مراجعه نمایید

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید