هایفوتراپی، جوانسازی با تکنولوژی فوق مدرن

هایفوتراپی در شیراز

یکی از این روش‌ها جدید درمانی برای جوانسازی هایفوتراپی است است، یک درمان غیرتهاجمی و یک جایگزین عالی برای جراحی زیبایی لیفت و پوست کشی


هایفوتراپی چیست ؟

هایفو مخفف  High-Intensity Focused Ultrasoundیا امواج فراصوت کانونی شدت یافته است که از روش‌های نسبتاً جدید در درمان‌های زیبایی برای سفت کردن و لیفتینگ {بالا کشیدن}پوست است که بدون درد و غیرتهاجمی بوده و می‌تواند جایگزین جراحی لیفت صورت شود.

در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراساوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج با شدت بالا  به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن  می‌شوند، که وظیفه‌ی استحکام بافت‌های بدن از جمله پوست را دارند؛ لذا این اتفاق باعث می‌شود که پوستی سفت‌تر و بدون چین و چروک داشته باشیم.

استفاده از هایفو برای درمان تومورهای سرطانی سال‌ها است در مرکز هایفوتراپی شیراز  مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این روش برای انجام درمان‌های زیبایی برای اولین بار در سال 2008 مطرح شد. هرچند بر روی روش درمانی هایفو پژوهش‌های بالینی گسترده‌ای انجام نشده است، چندین و چند پژوهش‌ کوچک‌تر نشان می‌دهند که این روش برای لیفت صورت و بهبود وضعیت چین و چروک ایمن و موثر است. افرادی که این درمان را دریافت کرده‌اند بعد از چند ماه می‌توانند تاثیرات مثبت آن را مشاهده کنند؛ بدون این که در معرض خطرات و عوارض جانبی ناشی از جراحی‌های زیبایی و لیفتینگ قرار بگیرند.


بهترین دکتر هایفوتراپی

کاربردهای هایفو‌تراپی

با توجه به گفته‌ی انجمن جراحی پلاستیک زیبایی ایالات متحده، هایفو و دیگر روش‌های جوان‌سازی بدون جراحی پوست، می‌توانند جایگزینی برای جراحی  لیفت صورت باشند. از سال 2008 تاکنون، شهرت هایفو در درمان‌های زیبایی پوست به سرعت افزایش یافته و در سال‌های اخیر استفاده از این روش بسیار زیاد شده است. در 5 سال اخیر استفاده از هایفوتراپی حدود 60 درصد افزایش یافته است.

هایفو برای استفاده‌های زیبایی و جوا‌ن‌سازی پوست مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • کاهش چین و چروک پوست
  • درمان افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه‌ی گردن و غبغب
  • لیفت گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها
  • صاف و سفت کردن پوست صورت گردن
  • اصلاح خط لبخند
  •  قابل انجام برای تمام رنگ‌های پوست درهرزمان

  • سیستم عضلانی آپونووتیک سطحی

این همان لایه ایی است که جراحان پلاستیک  در عمل لیفت صورت آن را کشیده و فشرده میسازند. انرژی هایفو با گرم کردن پوست و تحریک آن  بای تولید کلاژن به دلیل تداوم تشکیل کلاژن بهبود پوست همچنان طی 2 الی 3 ماه بعد ادامه خواهد داشت.

  • لایه درم تحتانی

هایفوتراپی با بازسازی کلاژن موجب بهبود چین وچرک و لیفت پوست جوانسازی آن میشود.

  • لایه درم فوقانی

تولید کلاژن در این لایه موجب بهبود چین و چروک و بسته شدن منافذ پوست میشود. خاصیت کشسانی و نا همواری بافت پوست نیز بهبود خواهد یافت.

اصولا ارزش و اهمیت هایفوتراپی در این ویژگی منحصر به فرد این است که سطح خارجی پوست کاملا دست خورده باقی میماند. علت این پدیده آن است که انرژی این امواج انچنان بالا نیست که بتواند در نقطه برخود با سطح پوست سختگی ایجاد کند اما وقتی این امواج در عمق پوست با یکدیگر تلاقی نموده و کانونی شوند میتوانند اثر یکدیگر را تشدید و تقویت نمایند و کانونی شدن این امواج در عمق 5/1 تا 5/4  میلیمتری پوست باعث ایجاد حرارت 65 تا 70 درجه سانتیگراد میشود که این حرارت منجر به منقعد شدن الیاف کلاژن و سلول های موجود در آن نقطه میشود.


هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی این روش درمانی برای افراد بین 30 تا 75 سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند و می‌خواهند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازند، بسیار مناسب است.

هدف اصلی از روش هایفوتراپی  کاهش سرعت پیری است، لذا در متقاضیان جوان‌تر، پاسخ‌دهی بیشتری را به درمان شاهد هستیم. متقاضیان بالای 25 سال نیز می‌توانند از این روش درمانی به عنوان یکی از موثرترین روش‌های پیشگیری از پیری پوست استفاده کنند.

افرادی که پوست‌شان دچار آسیب‌هایی ناشی از قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و اشعه‌ی فرابنفش شده یا شل شدگی پوست‌شان شدید‌تر است، برای رسیدن به نتایج دلخواه نیاز به چندین جلسه‌ی درمانی دارند.

افراد مسن‌ تر که از شل‌ شدگی و افتادگی شدید پوست در ناحیه‌ ی گردن رنج می‌برند به طور معمول کاندیدای مناسبی برای هایفوتراپی نیستند و احتمالاً نیاز به جراحی خواهند داشت. این روش برای کسانی که در ناحیه‌ی هدف درمان دچار زخم، عفونت، آکنه‌های کیستی و ایمپلنت‌های فلزی هستند، مناسب نیست.


مزایای هایفوتراپی

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون جراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • 1 تا 3 جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج دلخواه کافی است.
  • نتایج هایفوتراپی حدود 1 تا 2 سال ماندگاری دارند.
  • جلسات درمانی کوتاه مدت است و بین 30 تا 90 دقیقه طول می‌کشد.
  • روش درمانی آسان، بی‌دغدغه و بدون دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری
  • بدون استفاده از تزریق و برش‌
  • بدون خونریزی، درد و پانسمان
  • می‌تواند باعث افزایش ماندگاری نتایج جراحی‌های زیبایی شود.
  • می‌تواند همراه با روش‌های دیگر درمانی مثل میکرونیدلینگ انجام شود.
  • هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به جراحی دارد.

هایفوتراپی در شیراز 

کلینیک آریان در شهر تاریخی شیراز  با پشتوانه ای از بهترین متخصصین هایفوتراپی و دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته و مدرن خدمات هایفوتراپی در شیراز را برای افرادی که مایل به داشتن پوستی شاداب هستند ارائه میدهد.

 

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید