بروزترین روش ها

بروزترین روش ها

 

کاشت مو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و در حال حاضر روش SUT  به روزترین روش کاشت مو است که رضایت بالای متقاضیان را به همراه داشته باشد. در این روش بدون نیاز به جراحی، گرافت‌های مو برداشت شده و در پوست سر قرار می‌گیرند. همین موضوع باعث می‌شود که کاشت مو به روش  sut دوران نقاهت کوتاهی داشته باشد و افراد بتوانند سریع و راحت به کارهای روزمره خود برگردند.
علت برتری کاشت مو به روش SUT نسبت به سایر روش های رایج، برداشت سریع و دقیق گرفتها است که در کلینیک آریان زیر نظر حرفه ای ترین تیم باتجربه کاشت مو انجام می شود و پس از آن نگهداری گرفتهای برداشته شده و سلامت آنها تا مرحله کاشت ، گرفت ها که به فاصله زیر یک میلی متر در منطقه مورد نظر کاشت می شوند. 
گرافت‌ها در واقع همان تارهای مویی هستند که قرار است منطقه طاسی شما را بپوشانند و قسمت‌های کم پشت را پوشش دهند.
بسته به اینکه سطح طاسی چقدر است و انتظار چه مقدار تراکمی را دارید، تعداد گرافت‌های مورد نیاز متفاوت است و پزشک باید با معاینات دقیق آن را تعیین کند. علاوه بر این هرچه تعداد گرافت‌ها بیشتر شود زمان عمل نیز طولانی‌تر خواهد شد و در بعضی موارد ممکن است نیاز به بیشتر از یک جلسه برای کاشت وجود داشته باشد

مزایای کاشت مو به روش SUT عبارتند از:

  • بهترین و جدیدترین روش درمان ریزش موی سر و طاسی است.
  •  استفاده از دستگاههای کاملا پیشرفته.
  •  دقت بالا و نتایج ماندگار و کاملا طبیعی کاشت مو.
  •  کاشت مو بدون درد ،خونریزی و بیهوشی.
  •  عدم نیاز به بستری شدن  و طی کردن دوره نقاهت 
  •  استفاده بهینه از تمام گرفت های استخراج شده جهت کاشت.

کاشت مو با روش SUT به روزترین و اثر گذارترین شیوه برای کاشت موی طبیعی در حال حاضر است. این متد کوتاه ترین زمان برای کاشت مو را لازم دارد، دوره نقاهتش بسیار کوتاه است (حدود 4 الی 7 روز)، روشی کاملا مکانیزه و بدون خونریزی می‌باشد. در صورتی که متقاضی از بانک موی مناسبی در ناحیه پشت سر خود برخوردار نباشد، می‌توان از موی دیگر نواحی بدن مثل ریش و سینه نیز برای کاشت مو استفاده کرد که تراکم بیشتری در منطقه کاشت ایجاد می کند.

برای دریافت مشاوره رایگان لطفا نام خانوادگی و عکس های خود را طبق تصویر زیر به یکی از شماره های زیر ارسال کنید:


09353030801  واتساپ

09172542884  روبیکا

برچسب ها