کاشت مو sut در شیراز

نکات مهم در مورد کاشت مو sut | جدیدترین روش کاشت مو

امروزه کاشت مو دارای انواع متفاوتی می باشد اما در این جا قصد داریم به جدیدترین روش، یعنی کاشت مو sut بپردازیم. در این روند بعد از انجام عمل هیچ ردپایی از جای زخم و اسکار روی سر فرد باقی نخواهد ماندو از همه مهمتر طبیعی بودن و غیر عروسکی جلوه دادن مو می باشد.در کاشت مو به روش sut برای زنان نیز در حل مشکل کم پشتی موهایشان از این عمل استفاده میشود. از ویژگی های دیگر کاشت مو sut در شیراز میتوان به تراکم بالا و خط رویش طبیعی اشاره کرد و این باعث رضایت مشتری از ظاهر موهای خود خواهد شد. زمان کم برای این عمل میتواند یکی دیگر از خصوصیات مهم برای هر فرد باشد.تعداد جلسات هم برای برداشت و کاشت این خصیصه را چشمگیر کرده است.


همه چیز در مورد کاشت مو به روش sut در شیراز

کاشت مو sut در شیراز یکی از روشهایی است که بیشترین فولیکول از این طریق برداشت می شود و به دلیل زمان کمی که در این شیوه از کاشت به طول می انجامد بنابراین کیفیت فولیکول ها کمتر مورد آسیب قرار میبیند. برداشت فولیکول مو در کاشت مو به روش sut با دستگاه اتوماتیک بدون جراحی و به شکل خودکار برداشته می شود  و داخل دستگاهی مانند فریزر نگهداری می شود به همین دلیل میتوان گفت کمترین صدمه که به فولیکول های مو در انواع کاشت مو ممکن است موجب از بین رفتن آنها شود در این طریق به صفر می رسد و از تمام موهایی که برداشت شده میتوان در کاشت استفاده کرد.

بعد از برداشت میرسیم به مقوله کاشت فولیکول ها، که با توجه تراکم موی فرد از محل برداشت متفاوت است به عبارتی هر چقدر فولیکول های برداشت شده بیشتر باشد تراکم در کاشت بالاتر خواهد بود. با بررسی خط رویش فرد، فاکتورهای بدنی، سن و با هماهنگی و تقریبا سلیقه مشتری یه عمل کاشت مو بدون درد و خونریزی خواهیم داشت.


بررسی سن کاشت مو به روش sut

در مبحث سن برای کاشت مو دو عامل را مورد بررسی قرار میدهیم:

  1. دلیل طاسی
  2. جنسیت

برای زنان و کسانی که بر اثر ضربه و یا صدمه دچار طاسی شده اند سن ملاک کاشت نخواهد بود. در واقع عامل سن برای مردانی در نظر گرفته میشود ک ریزش موی ژنتیکی مانند آلپوسی آندروژنی رنج میبرند. با توجه به این قضیه بهتر است که کاشت مو sut در شیراز در این افراد پس از سن 25 سالگی انجام شود.


مزایا و کاشت مو به روش sut در شیراز

  • انجام کاشت مو sut  بدون درد و خون ریزی و همچنین جای زخم
  • تراکم 3 برابر بیشتر این روش در مقایسه با روشهای سنتی
  • کمترین آسیب به فولیکول های مو و سپس فریز کردن گرافت ها و کاشت بی نقص مو در محل مورد نظر 
  • طبیعی بودن خط رویش و موهای کاشته شده
  • تعداد کم و زمان کوتاه برای انجام برداشت فولیکول ها و کاشت آنها روی سر فرد (1 جلسه)

عوارض احتمالی و زودگذر بعد از کاشت مو sut در شیراز

کاشت مو sut  یک روش مهم و مطمئن است و ممکن است عوارضی بعد از آن ایجاد شود که زودگذر است و جای هیچگونه نگرانی نیست. برخی از این عوارض عبارتند از:

  • تورم و قرمزی در اطراف چشم ،نیازی به نگرانی نیست، با لوسیون ها یا کرم هایی که پزشک تجویز کرده است، به سرعت از بین می روند.
  • درد و خارش در ناحیه اهدا کننده که با استفاده از کرم حاوی استروئید که توسط پزشک توصیه می شود، به طور چشمگیری بهبود می یابد.
  • بی حسی های موضعی و بی حسی در پوست سر.
  • بیشترین ترس از زخم های ناحیه اهداکننده است، که اگر برداشتن توسط متخصصان انجام شود جای نگرانی نیست و الا ممکن است جای اسکار آن باقی بماند.
  • خونریزی، تورم پوست سر در صورت ضربه زدن به هر نقطه.
  • عفونت هایی که ممکن است در طول عمل یا به دلیل غفلت از مراقبت بعد از عمل ایجاد شوند.

هرگونه عوارض جانبی بعد از عمل کاشت مو sut در شیراز باید به پزشک گزارش شود و هیچ گونه مداخله ای نباید بدون اطلاع پزشک معالج انجام شود.


مراقبت های بعد از کاشت مو به روش sut در شیراز

مراقبت های بعد از کاشت مو sut در شیراز تأثیر بسزایی در نحوه رشد موهای کاشته شده و روند بهبودی دارد. بعد از عمل پوست سر تحریک شده و حساس است و نیاز به مراقبت مناسب دارد.

 اولین شستشوی مو باید بعد از دو یا سه روز انجام شود زیرا خطر پاره شدن ریشه های موی پیوندی بسیار زیاد است. قبل از شروع شستشوی ملایم با یک شامپوی مخصوص و مواد ثابت شده، لوسیون توصیه شده را به آرامی بمالید. این باعث میشود پوست در برابر تأثیرات تحریک کننده خارجی مقاوم تر شود، همچنین به حذف پوسته ها کمک می کند. از مالیدن، سشوار کشیدن یا سایر گونه ها خودداری کنید تا به ریشه مو آسیب نرسانید. بعد از دو هفته می توانید دوباره از شامپوی معمولی خود استفاده کنید، با این حال توصیه می شود به استفاده از محصول مراقبت کننده ادامه دهید زیرا اثر حمایتی بر مو دارد. از کلاه گشاد استفاده کنید زیرا از پوست سر حساس، در برابر آفتاب محافظت می کند. از فعالیت جسمی سنگین و تعریق اجتناب کنید، زیرا هر دو روی پیوندهای متصل نشده و مرحله بهبودی تأثیر می گذارد.

اگر این نکات را جدی بگیرید، می توانید بعد از حدود یک سال دوباره از موهای پرپشت خود لذت ببرید. در صورت تمایل همچنان با متخصصان مو در ارتباط باشید و از توصیه های آنها بهره مند شوید.


هزینه کاشت مو به روش sut در شیراز  چقدر است؟

بسیاری از مبتلایان به ریزش مو که کاشت مو به روش اس یو تی را انتخاب کرده اند کنجکاوند بدانند که آیا کاشت مو در شیراز گران است یا خیر. شرکت های بیمه درمانی در هزینه ها سهمی ندارند. هزینه های کاشت مو را نمی توان با نرخ ثابت بیان کرد. عوامل زیادی نقش دارند از جمله:

  • پیشرفت ریزش مو
  • تراکم مو
  • تعداد گرافت ها
  • تعداد موهایی که باید کاشته شوند

هزینه های بی حسی موضعی، معاینات اولیه و پیگیری، اقامت در بیمارستان و محصولات مراقبت موها پس از کاشت نیز شامل این هزینه ها می شوند. کلینیک های مختلف قیمت های متفاوتی ارائه می دهند.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید