مشاوره تخصصی و رایگان

مشاوره تخصصی و رایگان

 

پیدا کردن راه حلی مناسب ،برای از بین بردن نگرانی شما همراه با انتخاب بهترین روش درمان از مواردی است که در جلسه مشاوره تخصصی در مورد آن صحبت می شود.
متخصصین وپزشکان پوست و موی کلینیک آریان در تمام طول هفته آماده ویزیت رایگان مراجعین محترم می باشند. همچنین شما می توانید سوالات خود را با ارسال درخواست مشاوره بصورت آنلاین بپرسید و بهترین پاسخ را دریافت نمایید.

اهمیت مشاوره قبل از کاشت مو:

  •  مهمترین عاملی که بر نتیجه کاشت مو تاثیر می‌گذارد شرایط فرد متقاضی است. تشخیص علت ریزش مو و یا طاسی فرد و همچنین تراکم و وضعیت بانک مو از مواردی است که باید توسط پزشک بررسی گردد.
  •  در جلسه مشاوره قبل از کاشت مو طبیعی باید برآوردی از هزینه عمل  ،مدت زمان لازم و همچنین نتیجه ی نهایی برای شما انجام شود. به طور کلی بر اساس میزان پیشروی طاسی سر و تعداد فولیکول‌هایی که برای درمان نیاز دارید هزینه کار متفاوت است. بنابراین باز هم نیاز است که در جلسه مشاوره ،متخصص کلینیک آریان وضعیت شما را بررسی کند تا بتواند برآوردی در زمینه هزینه پیوند مو داشته باشد.

 
نحوه دریافت مشاوره برای کاشت مو:
کلینیک آریان به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری امکان دریافت خدمات مشاوره کامل و تخصصی را برای شما فراهم کرده است. در طول مشاوره آنلاین، پزشک متخصص از شما می خواهد که تصاویر مربوط به سر خود را از تمام زاویه ها ارسال کنید. عکسها توسط پزشک متخصص ارزیابی می شوند تا مشخص شود که ایا نیاز به درمان دارویی دارید ویا اینکه کاندیدای مناسبی برای کاشت مو هستید یا خیر و حدود نتیجه و هزینه در همین جلسه رایگان به شما اطلاع داده میشود تا بتوانید به راحتی بهترین و درست ترین تصمیم را بگیرید.
برای دریافت مشاوره رایگان لطفا نام خانوادگی و عکس های خود را مشابه مدل ، به یکی از شماره های زیر ارسال کنید:


09353030801  واتساپ

09172542884  روبیکا

برچسب ها