7 روش کاشت مو در ایران

انواع روش کاشت مو طبیعی | Sut, Fut, Hrt, Fue

در این مقاله پیرامون جدید ترین و بهترین روش کاشت مو طبیعی برای مردان و زنان مطالبی را بیان میکنیم.از انواع روش کاشت مو میتوان به Sut, Fut, Hrt, Fue اشاره کرد


 


انواع روش کاشت مو طبیعی

روش های بسیاری برای کاشت مو وجود دارد که بر اساس نظر دکتر، بانک مو ، خصوصیات و جنس مو شما میتوان بهترین گزینه را انتخاب کرد.

ایران یکی از کشور های پیشرو در زمینه کاشت مو است و پزشکان همواره برای پیدا کردن بهترین روش کاشت مو، تحقیقات کسترده ای انجام میدهند.امروزه کاشت مو با استفاده از لیزر و دستگاه های اتوماتی نیز انجام میشود. از انواع روش کاشت مو میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

بهترین روش برای شما، باید کمترین اسیب به مو در زمان کاشت و بیشتری بهره وری همراه با موفقیت کاشت و نتیجه نهایی عالی پس از 3-6 ماه را در بر داشته باشد.

در ادامه با انواع روش های کاشت مو بیشتر اشنا میشود.


کاشت مو از جمله عمل های زیبایی محسوب می شود که امروزه محبوبیت زیادی در بین افراد مختلف کسب کرده است. و گسترش دانش روز افزون در علم پزشکی، در افزایش انواع روش کاشت مو، بسیار کمک کننده بوده تا متخصصین بتوانند روز به روز روش های مناسب تر و کم ریسک تری را به مشتریان خود ارائه دهند.

کاشت مو به روش Fue

کاشت مو fue

 Fue یا همان استخراج واحد فولیکولی از جمله روش های معمول، برای کاشت مو است. در کاشت مو به روش Fue، پیوندهای فولیکولی به صورت تکی، به صورت دستی یا با استفاده از دستگاه برداشت می شوند.

روش Fue از جمله روش هایی می باشد که در آن از موهای سایر قسمت های بدن مانند: ریش، قفسه سینه و غیره استفاده می شود. در کاشت مو به روش Fue، جای زخم محل برداشت مو بسیار کم است و سریعا بهبود پیدا می کند.نیاز به دستیار و تجهیزات کمتری برای این عمل وجود دارد. علاوه بر این، استفاده از موهای بدن برای این روش کاشت، از مزیت های آن محسوب می شود. در این روش از بی حسی موضعی برای مراجعه کنندگان استفاده می شود و نیازی به بیهوشی کامل نیست. 

در کاشت مو به روش fue، داشتن مهارت و تجربه بسیار اهمیت دارد، که با توجه به آن، ناحیه طاسی و همچنین ناحیه ای که مو از آن برداشت می شود به خوبی مشخص شود تا انتظارات بیمار برآورده شود.Fue اگر توسط متخصص با تجربه انجام شود، می تواند عالی ترین نتایج را به همراه داشته باشد و جز بهترین روش کاشت مو به حساب می آید. 


کاشت مو به روش Hrt

کاشت مو hrt

کاشت مو به روش Hrt، اولین و تنهاترین روش استاندارد برای ترمیم مو در جهان است. از انواع روش کاشت مو، که نیازی به پیوند و جراحی ندارد و اکثر افراد آن را ترجیح می دهند، روش کاشت Hrt، است.

در کاشت مو به روش Hrt، موهای طبیعی در رنگ ها و انواع مختلف، موجود می باشد.که افراد می توانند موهای متناسب و هم جنس با موهای خود را به راحتی انتخاب کنند. روش کاشت مو Hrt، برای افرادی که نیاز به ترمیم خط رشد و خط کالواریای مو هستند، به صورت کاملا طبیعی در یک جلسه برای آنها انجام می شود. در این روش با استفاده از شبیه سازی، یک لایه از پوست، متناسب و مشابه با پوست سر شما انتخاب می شود، که کاملا با موهای سر شما مطابقت دارد.

روش ترمیم موی Hrt، یک روش است که علاوه بر آقایان، زنان و همچنین افرادی که در اثر مریضی دچار کم مویی شده اند، به راحتی و اطمینان کامل می توانند از این روش برای ترمیم موی سر خود استفاده نمایند.

این روش در ایران جز روش های جدید است که افراد زیادی تمایل دارند از آن استفاده نمایند به دلیل اینکه بدون درد و زخم است.

 


کاشت مو به روش Fut

کاشت مو به روش Fut

Fut، از انواع روش کاشت مو است که در آن از پیوند زدن واحد فولیکولی بر روی مناطق بدون مو از سر افراد، استفاده می شود. در این روش با استفاده از بی حسی موضعی یا آمپول بی حسی، برای مراجعه کننده، یک نوار از کنار یا پشت سرش برش داده می شود،سپس این نوار، به 500 تا 2000 پیوند ریز فولیکولی تقسیم شده، که هر کدام از این پیوندها شامل یک یا چند تار مو می باشد، جراح متخصص با استفاده از گیره های مخصوص این پیوندها را به محل گیرنده، قسمت طاسی سر انتقال می دهد.

بعد از انجام عمل کاشت مو به روش Fut، برای پوشاندن محل برش نوار در سر، از بخیه تریکوفیتیک استفاده می شود. بعد از انجام عمل جراحی و کاشت مو، بیمار باید تا چند روز مسکن مصرف نماید.. کاشت مو به روش Fut، از معمول ترین و بهترین روش ها برای درمان الگوهای طاسی، در مردان محسوب می شود.

این روش کاشت مو به پیوند مو نیز شهرت دارد که تعداد پیوند و گرافت های ایجاد شده توسط جراح، به نوع مو، اندازه ناحیه گیرنده، رنگ و کیفیت موی شما بستگی دارد. از معایب این روش ایجاد اسکار یا جای زخم ناحیه برداشت نوار سر است. 


کاشت مو به روش Sut

از دیگر روش های کاشت مو، Sut می باشد که از پشت سر بیمار توسط جراح متخصص، فولیکول ها با استفاده از دستگاه لیزر جدا می شوند. سپس گرافت ها، برای جلوگیری، در از بین رفتن فولیکول ها به صورت یخ زده نگهداری می شوند و در زمان مناسب توسط دستگاه به قسمت های طاس سر افراد منتقل می شوند.

روش Sut، جدید ترین روش کاشت موی طبیعی است که دارای روند رشد طبیعی مو با چگالی بالا می باشد، یعنی می توان تعداد فولیکول بیشتری را در ناحیه طاسی سر کاشت داد.برداشت مو توسط دستگاه، به کاشت مو به روش Sut سرعت می بخشد ولی می تواند آسیب به پیوند مو را افزایش دهد. 

استفاده از لوله های یکبار مصرف در جهت برداشت فولیکول ها، به جراح کمک می کند تا در نهایت سلامت کاشت را انجام دهد.در این روش نیز از بی حسی موضعی استفاده می شود. استفاده از دستگاه در برداشت فولیکول ها مانع از زخم شدن بیش از حد سر می شود که به سرعت بهبود می یابد.

روش Sut از کم عارضه ترین روش های کاشت مو می باشد و جراح می تواند در هر جلسه ده هزار فولیکول را انتقال دهد.


بیشتر بخوانید...


کاشت مو به روش bht

کاشت مو به روش bht

از انواع روش کاشت مو، که می توان از تمام قسمت های بدن جهت دریافت فولیکول مو، و کاشت آن در سر استفاده کرد روش bht می باشد. در این نوع کاشت مو، ناحیه اهدا کننده مو با تراکم کم باید توسط پزشک متخصص انتخاب شود،که دارای موهای ضخیم با پایه قوی باشد. انتخاب ناحیه اهدا کننده مو، از جمله: ناحیه شرمگاهی، ریش، قفسه سینه و غیره باید دارای شرایط خاصی باشد که تشخیص آن توسط پزشک متخصص امکان پذیر است.

کاشت مو به روش bht، برای افرادی که دارای پوشش موی ضعیف در ناحیه پس سری و همچنین افرادی که مبتلا به آلوپسی آندروژنیک گسترده هستند،، انجام می شود زیرا در این گروه افراد، برداشت فولیکول ضعیف نتایج مورد رضایتی را برای ما حاصل نمی کند و ترجیح پزشک استفاده از موهای ضخیم سایر قسمت های بدن است. در برداشت فولیکول ها از سایر قسمت های بدن باید تمام ملاحظات در نظر گرفته شود زیرا پوست بدن نسبت به پوست سر بسیار تحریک پذیر است. 

 کاشت مو به روش bht، یک نوع پیوند مو به حساب می آید که برای انجام آن، استخراج مو فقط باید از فولیکول های مرحله آناژن که دارای ساختار راحتی هستند، انجام شود.

دیدگاه خود را برای ما ارسال کنید